• Prop de 50.000 persones participaren del Festival dels Mercats.
  • S’ha complit l’objetiu de posar en valor els mercats municipals.

bonica fest 2016

Prop de 50.000 persones es donaren cita la nit del passat 17 de setembre en el festival dels mercats, organitzat per la Regidoria de Comerç i l’Ajuntament de València. El Bonica Fest va superar totes les expectatives de l’equip de govern, segons ha explicat el regidor de Comerç, Carlos Galiana.

Un total de catorze mercats municipals s’uniren a esta jornada de portes obertes, que va començar al voltant de les huit de la vesprada i s’allargà fins ben entrada la nit. El regidor ha qualificat la iniciativa com un «èxit en general» en totes i cadascuna de les places. «Només els tres grans mercats, Central, Russafa i Cabanyal, aconseguiren atraure 20.000 persones, però a més centres com ara el de Torrefiel contabilitzaren 2.900 assistents, o 1.500 en el recinte de Jerusalem.”

D’esta forma, el regidor de Comerç ha assegurat durant la roda de premsa de balanç del Bonica Fest que s’ha complit amb l’objectiu de «posar en valor els mercats municipals i posar-los en el mapa». Carlos Galiana ha afegit que l’efecte del Bonica Fest no només s’ha notat durant la vesprada-nit de la celebració, sinó setmanes abans “gràcies a la repercusió que han tingut els mercats. Són un agent econòmic i social fonamental de la ciutat i continuarem apostant por ells».

En l’àmbit online, el Bonica Fest va ser tendència en les xarxes socials en València, a nivell autonòmic i també a nivell nacional. En este sentit, el regidor de Comerç ha agraït a patrocinadors i col.laboradors, a més del seu equip de govern i, fonamentalment, als venedors el gran esforç realitzat.

 

Si quereís ver más fotos del evento, aquí os dejamos el link a la galería de fotos.

Ir al contenido