Més de 30 actuacions musicals als carrers, a més d’una xaranga, posaran la banda sonora en directe a la XI edició de la Shopening Night València, la nit de les compres valencianes, que se celebrarà una vegada més el pròxim 1 de juny, dijous, i en la que participaran més de 200 establiments.

El regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha presentat este matí la iniciativa acompanyat pel director de Negoci i Marketing de Caixa Popular, José María Company. Esta edició està organitzada per Grecotex, el Gremi de Comerços Tèxtils de València, amb el suport de l’Ajuntament de València.

El regidor ha destacat la importància d’esta cita «on els comerciants i els ciutadans poden conèixer-se millor, intercanviar impressions i disfrutar d’un ambient lúdic. És una oportunitat per a donar suport al xicotet comerç i als xicotets empresaris que donen vida a la ciutat obrint cada dia el seu negoci.»

Per la seua banda, José María Company ha subratllat que esta XI edició de la Shopening Night recordarà els consumidors «el plaer d’anar de compres. Per això precisament s’han organitzat les actuacions musicals, degustacions de productes locals, col.laboracions amb bloggers, instagramers i fotògrafs.» Company ha afegit que l’organització espera la participació d’entre 70.000 i 80.000 persones i un impacte econòmic d’un milió d’euros.

El pròxim 1 de juny, dijous, des de les 20.00 de la vesprada i fins la mitjanit més de 200 establiments estaran oberts a la zona comercial del centre de València.

Ir al contenido