És el lema de la campanya de Nadal 2016 que la Regidoria de Comerç ha presentat este matí i que té per objectiu donar especial suport al xicotet comerç com el vertader creador d’ocupació. Precisament per a donar més visibilitat al comerç de proximitat, la Regidoria repartirà 40.000 bosses reutilitzables, que a partir de la setmana que ve ja estaran disponibles en les tendes, i es repartiran 2.000 carrets de la compra.
En este sentit, la Regidoria ha promogut una série d’activitats encaminades a promoure l’activitat comercial. Entre d’elles es troben el Festival de Cors, que tindrà lloc el pròxim 17 de desembre en tots els mercats municipals de València. A més, s’han instal.lat arbres de Nadal al costat dels mercats de venda no sedentària del Mercat Central, Avinguda de l’Oest, Avinguda del Cid, el Cabanyal, el Grau i Benimàmet.
D’altra banda, la Regidoria està donant suport a les activitats promogudes des de les distintes associacions de comerciants, per dinamitzar les compres de Nadal. És el cas de les impulsades per l’Associació de Comerciants del Centre de València, com són la pista de gel, el carrussel o el tren que recorre les diferents zones comercials del centre de la ciutat. En Benimàmet, el mercat extraordinari dels diumenges i la entrega de regals que faran els Reixos Mags. També els comerciants del centre històric de València s’han sumat a les iniciatives nadalenques amb la figura del Pare Noel que recomana comprar en les tendes del barri i invertir en elles.
El regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha aprofitat la presentació de la campanya de Nadal per a donar a conèixer la nova web de la Regidoria, www.comercvlc.com. Es tracta d’una ferramenta que permetrà mantindre els comerciants totalment al dia de les novetats en el sector, així com informar els clients de les noves iniciatives relacionades amb el xicotet comerç i els mercats ordinaris i extraordinaris.