D’esta forma, Mercavalència afronta una nova etapa amb el repte de convertir-se en referent alimentari i això inclou una nova filosofia d’empresa basada en valors com la responsabilitat social i la transparència. Per a fer posible esta evolució, Mercavalència ha estrenat nova imatge.

A partir d’ara, el seu logo fa un joc visual d’inicials, formes, conceptes i colors en un sol colp d’ull. Es tracta d’un disseny modern i actual, adaptat als nous temps, obra de Socarrat Studio Diseño Gráfico, una empresa valenciana que també s’ha encarregat de redissenyar Mercapolitan. El president de Mercavalència, Carlos Galiana, ha recordat que és una iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Valencia i amb la qual es vol transmetre proximitat i amabilitat. «Estar més a prop dels professionals de l’alimentació, ser referent en la promoció de productes de temporada i proximitat, ser part activa en els processos cap a un nou sistema alimentari basat en tres pilars fonamentals: conservació de l’horta local, revitalització del xicotet comerç i potenciació d’una cultura alimentària saludable», ha comentat el president. 

I el logo és només l’inici de la renovació de la imatge de Mercavalència. La nova pàgina web, la I Fira de Repartiment Sostenible, la Festa de la Tira de Comptar, el Centre de Formació Mercavalència, el nou Mercapolitan, el suport als mercats municipals i la participació en nombrosos esdeveniments de la ciutat són part del nou full de ruta de l’empresa més enfocada a invertir en la societat valenciana.

L’estudi encarregat de la nova imatge, Socarrat Studio Diseño Gráfico, ha explicat que les lletres ‘eme’ i ‘ve baixa’ «són el punt de partida i per això es representen per mitjà de grans traços geomètrics. La gran ‘eme’ que forma el conjunt recorda les diferents parcel.les, zones i empreses que conformen Mercavalència, diverses, autònomes, però interdependents. La inclusió de la ‘ve baixa’ dins la ‘eme’ compleix una doble funció gràfica, que aporta també un doble valor: la ‘ve’ de València és una pica de localització i també un cor, el lloc on es pot trobar tot i el cor comercial del producte fresc i de proximitat a la ciutat de València, des d’on es distribuïx a tota la ciutat.»

«Tot això», han manifestat desde Socarrat, «expressat en una gamma de colors vius i cridaners que representa tota la varietat de productes que oferix Mercavalència. Uns valors que es reflectixen també en el treball i en la pròpia dinàmica de Mercavalència com a empresa aglutinadora, punt de referència, i cor comercial.”

 

Ir al contenido