No importa al sector al qual et dediques. Si estàs llegint açò és perquè tens un negoci i eres una persona interessada a controlar exhaustivament les despeses que estàs realitzant. Hui, des de la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de València et donem les claus que t’ajudaran a controlar les despeses del teu negoci.

Si ens fas cas, aconseguiràs minimitzar les teues despeses i maximitzar els teus beneficis. Continua llegint per a no perdre’t cap consell.

 

Descobreix els 5 tips per a controlar les despeses del teu negoci

 

Hui coneixeràs els 5 consells, que si els apliques, t’ajudaran a obtindre un millor control en totes les despeses del teu negoci. Comencem!

1- Digitalitza tota la informació i documentació del teu negoci

 

Opta per un programa de comptabilitat per a portar tots els comptes del teu negoci de manera ràpida, fàcil i segura. Què hauràs de registrar en este programa? Totes les factures dels teus proveïdors, els tiquets de compra i qualsevol altre desemborsament que hages tingut.

Recorda afegir tota la informació pertinent a cadascuna de les despeses que has tingut. Com per exemple, si es tracta d’una despesa de lloguer, transport o assegurances i a quant ascendeix este consum.

2- Controla les teues despeses i presa decisions

 

Una vegada anotades totes les despeses, revisa si totes elles són importants. Tingues en compte les despeses innecessàries i elimina-les de cara a pròxims mesos. Un altre aspecte que pots tindre en compte per a estalviar, és reduir les despeses que sí que són necessaries. Com? Molt fàcil! Tan sols has de comparar i buscar alternatives més econòmiques. Este serà un punt molt valuós per a l’economia del teu negoci.

En alguna ocasió t’has vist en la tessitura de no arribar a fi de mes? Presta especial atenció a les fluctuacions i tracta de descobrir el motiu. Segur que trobaràs la manera de reduir estos costos!

3- Posa en marxa un pressupost i preveu totes les teues despeses

 

És molt important que dissenyes un pressupost. Este et servirà com a full de ruta al llarg de tot l’any. Per a això, hauràs de tindre en compte com ha anat el teu negoci en els últims 12 mesos. Analitza cadascun dels passos que has donat i estableix partides pressupostàries en el teu pressupost que t’ajuden a continuar estalviant.

4- Compara i analitza la realitat amb el que has pressupostat

 

De què ens serveix tindre un pressupost si després no l’analitzem? Analitza a final d’any si el pressupost que vas preparar al gener ha valgut la pena. S’estan complint les previsions de despesa? Està havent-hi alguna desviació? En este pas ho descobriràs tot.

5- Demana ajuda a un assessor

 

Si totes estes tasques resulten un inconvenient per a tu, el que pots fer és buscar a un assessor i que et porte tota la comptabilitat. Això sí, nosaltres confiem en tu.

Esperem que estos xicotets consells arriben a donar els seus fruits perquè el dia de demà aconseguisques tindre un gran negoci.

Ir al contenido