Recuperar l’essència dels mercats i disfrutar de la seua vida i els seus productes. Eixe és el gran objectiu de la II Edició del Bonic/a Fest, el festival dels mercats municipals de València, que arriba el pròxim dissabte, 16 de setembre, a 14 places de la ciutat.

Este migdia s’ha presentat la iniciativa, que inclou actuacions musicals, activitats culturals i, per supost, gastronomia. D’esta forma, es pretén acostar els comerços de proximitat a la ciutadania. La festa gran serà el pròxim dissabte, a partir de les 20.00 de la vesprada i fins les 00.30, però des de hui ja es poden visitar els estands dels patrocinadors a la Plaça de l’Ajuntament. La Diputació de València, amb iniciatives com Del Tros al Plat; així com Mercavalència, i empreses com Aguas de Valencia i Amstel són alguns dels patrocinadors. Tots estan presents, des de hui i fins al dia 15, a la plaça de l’Ajuntament, en el marc d’esta campanya.

D’altra banda, el pròxim divendres a les 20.00, i com a prèvia del Bonic/a Fest, se celebrarà un concert protagonitzat per fruites i verdures a l’edifici Veles e Vents. Una segona edició que ve precedida dels bons resultats de la primera, vora 50.000 persones visitaren els mercats en una nit, i que coincideix amb el nomenament de València com a Capital Europea de l’Alimentació Sostenible.

El regidor Carlos Galiana, ha explicat que la campanya Bonic/a Fest, impulsada per la regidoria de Comerç amb la col·laboració de diversos patrocinadors, “s’inclou en les accions que du a terme l’Ajuntament per a potenciar els mercats municipals i els comerços de proximitat”.

Ací vos eixem el programa perquè pugau consultar.lo i no perdre-vos detall.

Ir al contenido