L’Ajuntament de València ha iniciat una campanya l’objectiu de la qual és incentivar el comerç local a través d’una iniciativa de rètols compartits.

El Nadal és una de les campanyes més potents per al comerç i, per això, des de la Regidoria de Comerç es tracta d’incentivar la compra en el xicotet comerç. En esta ocasió, el propòsit és fer un homenatge a eixes persones que fan que continuen existint les botigues que li donen sentit als barris, als pobles i a les ciutats.

Es tracta de compartir els rètols d’establiments reconeguts amb alguns dels clients més fidels que porten comprant i consumint en estos locals tota la vida i que passen a formar part de la família del negoci en qüestió.

 

Jessica, Ángeles, Santiago, Pili i Paco comparteixen rètols amb els seus comerços de proximitat

 

   

Per a això, s’han triat 5 rètols emblemàtics de la ciutat de València i els han modificats afegint-li el nom d’eixe client fidel, utilitzant els mateixos materials i respectant al màxim el rètol original, perquè durant dues setmanes se’ls fera homenatge a estos clients.

Es tracta d’un bonic gest que continua recordant la importància i el valor de comprar en el comerç local, recordant sempre que comprar a prop ens apropa.

La campanya en qüestió està composada de diferents peces publicitàries en les que es pot vore la reacció d’estos clients fidels al veure al rètol del seu comerç de confiança el seu nom. Si vols saber més sobre esta campanya et recomanem que visites els nostres perfils de les xarxes socials. Especialment el vídeo, on podràs veure l’emotivitat de la campanya llançada pel Nadal.

Ir al contenido