All for Joomla All for Webmasters

La Confederació d’Empresaris del Comerç Valencià ha presentat l’acció este dijous de matí. “Tots amb el Comerç Local” s’ha plantejat com una campanya d’intriga amb l’objectiu de generar curiositat i expectació entre els ciutadans, una estratègia que està funcionant prou bé entre les campanyes promogudes per la Regidoria de Comerç.

Durant dos dies, 40 maniquís s’han ubicat a l’Estació del Nord de València cridant l’atenció d’aquells que passaven per la zona. Totes les figures tematitzaes amb peces de vestir i complements de tot tipus, alguns d’ells portant un cartell amb el hashtag #LaCiudadEsNuestra.

D’esta manera, l’objectiu de CECOVAL és promoure el comerç local, aprofitant la proximitat de les festes de Nadal. Tots els comerços que integren la Confederació s’han unit per traslladar al consumidor una imatge de compromís total per part del sector.

Les tres capitals de provincia, València, Castelló i Alacant viuen a la vegada el desenvolupament d’esta campanya, juntament amb les localitats de Torrent, Gandia i Ontinyent.

La presidenta de CECOVAL, Isabel Cosme, s’ha felicitat por l’èxit d’esta iniciativa amb la qual “es pretén posar de manifest la importància del sector del comerç a la Comunitat Valenciana, la seua proximitat, atenció especialitzada, singularitat, sent un dels principals motors econòmics i impulsors i generadors de treball, estable i de qualitat”. En este sentit, Isabel Cosme ha destacat la importància que té ara mateix l’associacionisme empresarial, fomentant la cooperació i la cohesió, creant un escenari comú que facilite l’acostament entre les empreses, l’intercanvi d’experiències i la búsqueda de solucions conjuntes.

Per la seua banda, el regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha destacat la importància del comerç com a motor econòmic de la ciutat. Galiana ha animat a la ciutadania a comprar en el comerç local “on es pot trobar de tot, i el més important, és sostenible i pròxim”.

CECOVAL compta en l’actualitat amb federacions i associcions, tant sectorials (mobles, tèxtil, metall, panaderia, etc) com territorials.